fredag den 31. august 2012

Fredagsønske #15

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
Miss Kate Daltry doesn't believe in fairy tales . . . or happily ever after.
Forced by her stepmother to attend a ball, Kate meets a prince . . . and decides he's anything but charming. A clash of wits and wills ensues, but they both know their irresistible attraction will lead nowhere. For Gabriel is promised to another woman—a princess whose hand in marriage will fulfill his ruthless ambitions.
Gabriel likes his fiancée, which is a welcome turn of events, but he doesn't love her. Obviously, he should be wooing his bride-to-be, not the witty, impoverished beauty who refuses to fawn over him.
Godmothers and glass slippers notwithstanding, this is one fairy tale in which destiny conspires to destroy any chance that Kate and Gabriel might have a happily ever after.
Unless a prince throws away everything that makes him noble . . .
Unless a dowry of an unruly heart trumps a fortune . . .
Unless one kiss at the stroke of midnight changes everything.

Jeg er en sucker for eventyr, smukke covers og historie fyldt med baller, smukke kjoler og forbudt kærlighed (Victoria Holt er min guilty pleasure). A Kiss at Midnight lever op til samtlige af disse ting og er derfor kommet på min must-own-list. Desuden er der flere bøger i serien, hvilket så absolut kun gør det bedre. Og de forskellige covers er to-die-for! Alle bøgerne koster omkring 6 £ hos amazon.co.uk og ligger allerede i min kurv og venter på næste gang jeg må trykke 'køb'.

4 kommentarer:

  1. Synes det er en anelse modigt at putte hele serien i kurven når du ikke ved om indholdet rent faktisk er i orden :p Gør du tit det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, det gør jeg ofte når coveret er smukt :D Og så har Amazon en fantastisk knap, hvor der står 'save for later', jeg benytter mig af til at gemme resten af serien og kun købe den første bog ;)

      Slet
  2. Uhh, hvor er de bare hammer flotte!!! Specielt den lyseblå med skoen er flot - jeg er vild med sådan en kold blå farve, og der er noget askepot-agtigt over forsiden. =D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også de er fantastiske! Kunne nogle gange godt tænke mig en reol, hvor coveret var ud af, så jeg kunne se på alle dem, jeg elsker mest haha ;)

      Slet