fredag den 7. december 2012

Fredagsønske #29

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
When he was nine, he watched as his mother and brother were killed before him. At thirteen, he led a band of bloodthirsty thugs. By fifteen, he intends to be king...
It's time for Prince Honorous Jorg Ancrath to return to the castle he turned his back on, to take what's rightfully his. Since the day he hung pinned on the thorns of a briar patch and watched Count Renar's men slaughter his mother and young brother, Jorg has been driven to vent his rage. Life and death are no more than a game to him--and he has nothing left to lose. But treachery awaits him in his father's castle. Treachery and dark magic. No matter how fierce his will, can one young man conquer enemies with power beyond his imagining?

Jeg har læst et par anmeldelser af denne bog og den skulle være ret voldsom. Hovedperson skulle være nådesløs og ikke have nogle gode sider. Det er meget usædvanligt og helt sikkert noget, jeg gerne vil læse! Bogen står allerede på min hylde og venter på, at jeg tager mig sammen til at få den læst!

For andre interesserede kan den findes her.

2 kommentarer:

  1. Du må lige skrive når du har læst den :D Jeg syntes umiddelbart det lyder som noget lige for mig ^_^ ...

    Simone
    microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser også meget frem til at læse den, jeg skal bare liiige have tid ;)

      Slet