fredag den 27. september 2013

Fredagsønske #70

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandlere, på Goodreads, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Hver fredag vil jeg smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Unraveling
Forfatter: Elizabeth Norris
Udgivelsesdato: 24. April 2012

16-årige Janelle Tenner er vant til at have masser af ansvar. Hun balancerer et job som livredder i San Diedo med et intenst akademisk skema. Janelles mor er maniodepressiv og hendes far er arbejdsnarkoman og FBI agent. Janelle skal også holde øje med sin yngre bror Jared.

Og det var før hun døde... og blev bragt tilbage af Ben Michaels, en mystisk og tiltrækkende enspænder fra hendes high school. Da hun opdager et underligt ur, der lader til at tælle ned til jordens ødelæggelse, går det op for Janelle at hun har 24 dage til at finde en måde at stoppe uret og redde planeten.

2 kommentarer:

  1. Det er i hvert fald en super smuk forside, og det lyder da bestemt heller ikke ringe. Måske den skal på den alen lange to-read-liste. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en af de næste bøger, jeg skal have købt :) (Når min book-buying-ban er ovre) Jeg ledte desperat efter den i London, men de havde kun paperback udgaven, hvis forside slet ikke er ligeså pæn :)

      Slet