fredag den 23. marts 2012

Om indfriede forventninger

Så er jeg endelig kommet lang nok ned til at kunne skrive et indlæg om "The Hunger Games". Filmen er absolut fantastisk og levede fuldt op til mine forventninger. Mine eneste negative kommentar er skægget på Præsident Snow. Jeg synes lidt, han ligner en ond julemand :/
Da vi sad i biograffen og ventede på filmen skulle starte, opdagede vi en mand med en stor ting, der lignede et kamera og vi undrede os over, hvad han lavede der, eftersom han sad med ryggen til lærredet. Men kort efter kom en ung mand ind og fortalte, at eftersom vi så filmen før premieren i USA, skulle de være sikre på, at ingen af os tog billeder eller optog undervejs. Derfor sad der en mand og holdt øje med os, med natbriller på! Hvis han så bare den mindste smule lys, ville filmen øjeblikkeligt blive stoppet og vi ville blive smidt ud. Så det var godt, filmen var så spændende, at ingen skulle tjekke klokken undervejs :) Men rimelig spooky fornemmelse at blive holdt øje med på den måde!
Jeg overvejer kraftigt at tage ind og se den igen, for at få det hele med og få oplevelsen igen. Jeg har slet ikke tal på, hvor mange gange undervejs jeg fik kuldegysninger. Helt igennem FANTASTISK film!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar