fredag den 4. maj 2012

Nyt på hylden #9

Hr. Kæreste har jo fået nyt arbejde, hvilket indebærer at han arbejder en del mere end han gjorde før, noget jeg ikke troede var muligt. For at være sød ved mig, bestemte han sig for at købe min ønskeseddel på amazon. Pakken blev delt i to, men her er, hvad jeg fik ind af døren i første omgang:


Criminal Minds sæson 6
Red-headed Stepchild af Jaye Wells
A Quick Bite af Lynsay Sands
My Soul to take af Rachel Vincent
Ascend af Amanda Hocking
Halfway to the Grave af Jeaniene Frost
The Immortal Rules af Julie Kagawa


The Iron King af Julie Kagawa
The Iron Daughter af Julie Kagawa
The Iron Queen af Julie Kagawa
The Iron Knight af Julie Kagawa
Divergent af Veronica Roth
The Wise Man's Fear af Patrick Rothfuss

3 kommentarer:

  1. eej hvor er jeg misundelig :D Sikke en fantastisk pakke at få ... glæder mig til at læse anmeldelserne ´- halvdelen af bøgerne er goså på min ønskeliste :D

    SvarSlet
  2. Eich en lækker pakke - jeg prøvede den lige af på min forlovede, men nix, han bed ikke på krogen. Læste ellers det du har skrevet højt (om den søde hr kæreste der forkælede dig), sendte meget bedende øjne m.m. men nixen-bixen. Oh well, det var vel forsøget værd. =D Laughs.

    Uhh, Divergent er altså genial! Glæd dig. =)

    SvarSlet
  3. Sus: Glæder mig også til engang at få læst bøgerne :) Har bare lige en ordentlig stak, jeg skal igennem først og jeg får bare INTET læst i øjeblikket. Det er virkelig surt. Og nu står den snart på eksamner. Glæder mig til sommerferien :)

    Michelle: Haha, hvor sjovt ;) Du må forsøge at overtale ham noget mere, evt. smide noget med han gerne vil have ;)
    Glæder mig rigtig meget til at læse Divergent så jeg kan finde ud af, om jeg skal bruge penge på Insurgent hehe ;)

    SvarSlet