torsdag den 20. september 2012

Nyt på hylden #22


De sidste bøger fra min to bogpakker i starten af august. Maria V. Snyder er en skøn forfatter og hendes bøger er så fine. De kommer til at pynte ved siden af Study trilogien.
Under the Never Sky har jeg hørt utrolig meget om og jeg glæder mig meget til at læse den, men jeg synes ikke coveret er særlig pænt, desværre. Dragon Bound er til gengæld rigtig smukt (og igen, drager - jubii!).


*Storm Glass af Maria V. Snyder
*Sea Glass af Maria V. Snyder
*Spy Glass af Maria V. Snyder


*Under the Never Sky af Veronica Rossi
*Dragon Bound af Thea Harrison
*Betrayal af Fiona McIntosh

2 kommentarer:

  1. Ej hvordan kan du synes det ikke er pænt? :D Men Dragon Bound...wow!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er bare så... lyserød :/ Men ja, Dragon Bound er virkelig smuk. :D

      Slet