fredag den 23. november 2012

Fredagsønske #27

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
Elemental powers in the palm of her hand...and it won't be enough to save her. When Kaitlyn Alder is involuntarily introduced to a life of magic, she becomes part of an organization hell-bent on saving the Earth. Just as her new-found life holds promises of purpose, romance, and friendship, the organization divides and a rogue member holds Kaitlyn hostage. Now one of the most terrifying men the human race has to offer stands between her and Earth's survival.

Elementær magi er altså en vinder for mig! Og bogen var et gratis download til Kindle (og er det vist også til andre e-readers) hvilke virkelig hjælper, for gratis og hurtig levering er ren win-win for mig.
Ren faktisk var det coveret, der fangede mig - det er virkelig smukt og det er en skam, at det ikke kan stå fremme på min hylde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar