fredag den 14. december 2012

Fredagsønske #30

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
SPOILER ALERT - 2'er i serie

Just weeks after Jaron has taken the throne, an assassination attempt forces him into a deadly situation. Rumors of a coming war are winding their way between the castle walls, and Jaron feels the pressure quietly mounting within Carthya. Soon, it becomes clear that deserting the kingdom may be his only hope of saving it. But the further Jaron is forced to run from his identity, the more he wonders if it is possible to go too far. Will he ever be able to return home again? Or will he have to sacrifice his own life in order to save his kingdom?
 
Jeg var ret vild med den første i serien The False Prince og jeg kan slet ikke vente med at læse den næste. Desværre kommer den først til marts, men jeg skal helt sikkert have den forudbestilt.
 Coveret er meget i samme stil som det foregående, men jeg synes ikke, dette er ligeså pænt, desværre. Alligevel er det meget spændende med skibet i baggrunden - jeg glæder mig i hvert fald utrolig meget til at læse om det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar