fredag den 5. april 2013

Fredagsønske #45

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

Titel: Die for Me
Forfatter: Amy Plum
Udgivelsesdato: 10. Maj 2011

I Lysets by kæmper to elskede mod en skæbne, der vil rykke dem fra hinanden igen og igen.

Da Kate Merciers forældre dør i en tragisk bilulykke, forlader hun sit liv - og sine minder - for at bo hos sine bedsteforældre i Paris. For Kate er den eneste måde at overleve smerten at forsvinde in i en verden af bøger og parisisk kunst. Indtil hun møder Vincent.

Mystisk, charmerende og vanvittig lækker - Vincent kan nedbryde isen omkring Kates hjerte med sit smil. Efterhånden finder Kate ud af at Vincent er en revenant - et udødt væsen, hvis skæbne er at ofre sig selv igen og igen for at redde andre. Vincent og andre som ham er bundet til en århundred gammel krig mod en gruppe onde revenants, der kun eksisterer for at myrde og forråde. Kate opdager hurtigt at hvis hun følger sit hjerte, kan hun sandsynligvis aldrig føle sig sikker igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar