mandag den 17. juni 2013

30 DAYS BLOG CHALLENGE - DAY 17

Dag 17 i blogudfordringen handler om  10 personer og/eller ting jeg vil tage med på en øde ø.

Jeg har det virkelig svært med sådan nogle spørgsmål, for hvorfor skulle jeg tage hen til en øde ø? Jeg er ikke natur/camping-typen, så jeg ville da langt hellere et 'civiliseret' sted hen. Desuden, hvis jeg endelig endte på en øde ø var det nok ikke med min gode vilje og jeg ville derfor ikke have nogle af de planlagte ting med alligevel.

Mine svar må derfor være:

1. Vand - så jeg ikke dør af tørst
2. En båd - så jeg kan komme væk fra øen (og helst en yacht)
3. Brændstof - så jeg kan få båden igang
4. En bog om, hvordan man sejler - for det aner jeg virkelig intet om
5. Mad - noget jeg kan lide og som kan holde sig
6. Kort og kompas - så jeg kan finde vej

6 ting blev det til og de skulle helst være på øen i forvejen, for hvad er lige chancen for at jeg husker at tage en yacht med, når jeg forvilder mig ud på en øde ø?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar