lørdag den 29. juni 2013

Debut-a-thon 2013: Dag 3

Så er den tredje dag overstået for mit vedkommende. Hr. Kæreste havde fri i dag og vi havde en masse forskellige ting vi skulle nå, så det blev ikke til nær så mange sider som de foregående dage.

Jeg fik læst The School for Good and Evil af Soman Chainani og selvom jeg synes, at den var ret lang til tider, endte jeg med at give den 4 stjerner. For ganske kort tid siden startede jeg på Dualed af Elsie Chapman som jeg regner med at gøre færdig i morgen. Måske bliver der oveni købet tid til endnu en bog i morgen, hvis bare den er kort - nu må vi se :)

Jeg har i dag nået 519 sider, hvilket i alt bringer mig op på 1899 sider - så jeg er ganske tæt på det ene af mine mål :)

Nu vil jeg under dynen :)

2 kommentarer:

  1. Jeg bliver seriøst også nødt til at være med i en read-a-thon næste gang. Men det har været meget sjovt at følge med herinde. ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså også virkelig hyggeligt! Hvis du har tid er der Once-Upon-A-Read-A-Thon fra d. 8.-10. juli som vi er nogle stykker, der deltager i :)

      Slet