mandag den 8. juli 2013

Once Upon a Read-a-thon 2013: Dag 1

Så er den første dag så småt ved at være ovre for mit vedkommende. Jeg er simpelthen så træt ovenpå rejsen til London, så selvom jeg sov næsten 9 timer i nat, krævede dagen altså en lur på 2½ time - det er hårdt at være mig ;-)

Men jeg har da alligevel formået at læse lidt imellem min lur, gåtur med hunden og turen i Bilka - køleskabet trængte virkelig til at blive genopfyldt! Jeg har fået læst 2 bøger, så bogmæssigt er jeg godt på vej til at nå mit mål på 6 bøger. Til gengæld har jeg 'kun' fået læst 564 sider, så det er ikke helt nok når jeg i snit skal læse 600 sider om dagen, for at nå mit 1800-siders-mål. Men pyt, jeg synes selv, jeg har fået læst en del og især den sidste bog blev nydt.

Jeg startede dagen ud med at læse Some Quiet Place af Kelsey Sutton og selvom bogen ikke som sådan var dårlig, fangede den mig bare ikke ordentligt. Slutningen hjalp lidt på det og jeg kunne nok godt finde på at læse den næste i serien, når den engang udkommer. Jeg trængte til en lidt lettere bog ovenpå den skuffende oplevelse, så jeg valgte Friday Night Alibi som jeg absolut ingen forventninger havde til. Historien var ikke revolutionerende på nogen måde, men den var præcis hvad jeg trængte til og den var sjov og sød. Der kommer anmeldelser af begge bøger, så snart jeg har tid.

Nu vil jeg under dynen, så jeg kan være klar til endnu en læse-dag i morgen og så må jeg håbe, jeg kan vælge en bog! Jeg lavede jo dette indlæg, hvor jeg skrev om de bøger jeg havde overvejet at læse i løbet af denne read-a-thon, men jeg fik en fin stak bøger med hjem fra London, så jeg har meget svært ved at holde mig til min liste - der er for mange bøger, jeg vil læse NU! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar