tirsdag den 20. marts 2012

Top 10 Tirsdag #3

Så blev det tirsdag igen og endnu engang har jeg en liste klar til jer. Denne gang er emnet Top Ten Books On My Spring To-Be-Read list, altså bøger jeg har planer om at læse i løbet af foråret :)

 1. Luxe-serien af Anna Godbersen. Jeg har allerede læst den første og jeg er helt vild med den! Jeg er en sucker for sådanne bøger (og serier)
2. Study serien af Maria V. Snyder. Denne serie har stået på min boghylde længe, så nu er det vist på tide, at jeg får dem læst. Desuden har jeg udelukkende hørt godt om dem.








3. Bogtyven af Markus Zusak. Fordi jeg har hørt, at det er sådan en bog, man bare SKAL læse. Så det gør jeg (Jeps, jeg er meget artig)
 4. Brændte skygger af Kamilla Shamsie. Den står på min 2012 must-read liste så jeg skal jo læse den på et eller andet tidspunkt. Og så synes jeg coveret har sådan nogle fine forårsfarver.
 5. I en tør tid af Peter Robinson. Jeg trænger til en rigtig god krimi. Jeg har læst Jørn Lier Horst de sidste to gange, jeg har haft fat i en krimi og han er fantastisk. Jeg glæder mig til at finde ud af, om Peter Robinson er ligeså god.
 6. Kampen om Tronen af George R. R. Martin. Fordi jeg har lånt den på biblioteket på dansk, selvom jeg faktisk ejer den på engelsk. (Men jeg må ikke læse den, på grund af en dum aftale med Hr. Kæreste, som han stædigt holder fast på. Suk). Jeg glæder mig rigtig meget til at se, om det er noget for mig, for jeg har hørt sammenligningen med Ringenes Herre, som jeg ikke er så vild med!
 7. Lille fugl fra himlen af Joyce Carol Oates. Af samme grund som Brændte skygger. Og se hvor fine og forårsagtige farverne er :)
 8. Små solfugle i det fjerne af Christie Watson. Jeg læste en anmeldese af denne bog for tre dage siden. Den blev lynhurtigt reserveret på biblioteket og nu står den pænt og venter på, at jeg får tid til at læse den. Jeg glæder mig!
 9. Sweep serien af Cate Tiernan. Jeg går i øjeblikket og venter på at den bog, jeg mangler i serien, kommer hjem og bog hos mig. Og så skal serien læses :)
10. Wither af Lauren DeStefano. Den skulle være fantastik og den lyder lige, som noget for mig. Og er coveret fantastisk og meget udtryksfuldt.

1 kommentar:

  1. Jeg vil håbe du bryder dig mere om Kampen om tronen end jeg gør. Ellers er den temmelig lang.

    SvarSlet