søndag den 29. april 2012

Nyt på hylden #6

Jeg er inde i en periode, hvor jeg køber bøger, hver gang jeg er ude at handle eller når jeg keder mig ved computeren.

Derfor endte jeg med disse efter en tur i Bilka og Kvikly:


Catalaneren af Noah Gordon
Arizona Max af Robert Muchamore
Narkobaronen af Robert Muchamore


Stilhed før stormen af Margit Sandemo
Et glimt af ømhed af Margit Sandemo
Den onde dag af Margit Sandemo
Legenden af Margit Sandemo
Det sorte vand af Margit Sandemo
Er der nogen derude af Margit Sandemo
Rum af Emma Donoghue
Et sted i nærheden af Cecelia Ahern


Jeg elsker Noah Gordon, men alligevel har jeg aldrig hørt om den her bog. Da jeg så fandt den til kun 49 kr. blev jeg nødt til at eje den. Jeg glæder mig rigtig meget til at læse den! Robert Muchamores bøger er jeg ret vild med og det samme er Hr. Kæreste. Så til 20 kr. stk. var de nødt til at komme hjem på hylden. (Og jeg ved virkelig ikke, hvorfor jeg har været så dum at bytte rundt på rækkefølgen på billedet af dem).
Jeg samler på Sagaen om Isfolket, men jeg vil kun købe dem, når de er forholdsvis billige, så jeg har lidt hist og her. Nu har jeg dog slutningen af serien. Rum har jeg læst før og jeg synes, den er fantastisk. Jeg har længe gerne ville eje den og nu står den og pryder på min hylde (så meget som den nu kan, når den er i sådan en farve). Jeg har aldrig læst noget af Cecelia Ahern, men den kostede 29 kr. og så passer den fine pink bare så flot ind til min andre chicklit.
Alt i alt er jeg godt tilfreds med mine nyerhvervelser :)

2 kommentarer:

  1. Det er altid så skønt at komme hjem med nye bøger! God fornøjelse :-)

    SvarSlet
  2. Cecelia Ahern er godt. Det meste i hvert fald.

    Ja, det er super ærgerligt, savner også meget at læse, men kan bare ikke rigtig tage mig sammen. Og normalt gør jeg det jo bare, fordi jeg har lyst. Nu får jeg bare dårlig samvittighed over ingenting at få læst :/ Super træls, men tænker det kommer. Vil prøve at gå tidligt i seng i dag og læse.

    SvarSlet