fredag den 28. december 2012

Update

Nu er det vist på tide med en lille update omkring mine bogudfordringer og bøger og livet sådan generelt. Lad os starte med det bogrelaterede:

Det lader til at jeg når min (nye) bogudfordring for 2012. Efter at have kursiveret (hedder det det?) alle de bøger, jeg ikke regnede med at kunne nå, fik jeg pludselig læselysten tilbage og i skrivende stund mangler jeg kun to af de bøger, jeg regnede med at kunne nå. Så med lidt held burde det kunne lade sig gøre :)

Som noget nyt vil jeg i stedet for at lave 'nyt på hylden' indlæg, lave et indlæg den sidste dag i hver måned med alle de bøger, jeg har fået i den måned. Det første indlæg kommer nytårsaften og jeg kan med det samme sige at det har været en god bog-måned til trods for at jeg ikke fik en eneste bog i julegave.

Mit liv sådan generelt er ikke videre spændende. Julen har været præget af tonsvis af tvungne familiestunder. Resten af juleferien skal bruges på at hygge med Hr. Kæreste og BedsteVeninden.
Og eftersom jeg er en af de få mennesker, der hade nytårsaften, kommer den til at foregå med lækker mad herhjemme. Jeg troede, jeg skulle være alene, men Hr. Kæreste har bestemt sig for at blive hjemme sammen med mig, ligesom sidste år. Det skal nok blive dejligt :)

Hvad med jer: Har I haft en god jul og fået lækre gaver? Hvordan skal I bruge nytårsaften?

5 kommentarer:

  1. Jeg fik to bøger i julegave, som jeg glæder mig vildt meget til at komme igang med. Håber på at få læst lidt flere bøger i 2013 end jeg nåede i 2012.... men gør man ikke altid det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh lækkert! Jeg ville også gerne have haft bøger i julegave, men heldigvis var mine gaver gode alligevel ;)

      Jo, det gør jeg i hvert fald også - hvem der bare havde mere tid :D

      Slet
  2. Du er en hurtig læser, så jeg er sikker på, at du kan få læst de to bøger færdig. Godt gået forresten. :) Jeg har været meget dårlig til alle mine, så regner ikke med at have mange næste år.

    Jeg glæder mig til at se dine bøger, nytårsaften. :) Det er så spændende at se på andres bøger. :D

    Jeg håber at du fik en god jul, og kommer godt ind i det nye år. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nåede det heldigvis :D

      Mange tak, håber du kom godt ind i det nye år :)

      Slet
  3. Wow, det var da heller ikke så lidt julefrokoster. :P På den side er jeg ret glad for at min familie er så lille, for jul/påske m.m. er altid ret overkommeligt og overskueligt. Det sætter jeg stor pris på, for jeg duer slet ikke til det andet dér. :)

    Jeg skal også bare være hjemme nytårsaften. Hader fyrværkeri, bryder mig ikke om fester og drikker ikke. Desuden synes jeg dagen er ret overvurderet. Jeg mener, jorden har været en gang rundt om solen, take it easy. Det er jo ikke Jesu genfødsel vi er ude i, slap dog af. :S
    I år synes jeg også at jeg har haft så travlt og haft rigeligt i december, at jeg glæder mig til bare at være mig. Jeg skal lige arbejde lidt timer i morgen og så mandag til kl. 14, men ellers står den bare på hygge, lidt god mad og mig-tid. :D

    SvarSlet