fredag den 29. marts 2013

Fredagsønske #44

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

Titel: Anna and the French Kiss
Forfatter: Stephanie Perkins
Udgivelsesdato: 2. December 2010

Anna ser frem til sidst sidste år i Atlanta, hvor hun har et godt job, en loyal bedste ven og et crush, der er lige ved at blive til mere. Det er årsagen til at Anna er knap så begejstret for at blive sendt på kostskole i Paris - indtil hun møder Étienne St. Clair. Klog, charmerende, smuk, Étienne har det hele ... inklusiv en seriøst kæreste.

Men i kærlighedens by har ønsker det med at gå i opfyldelse. Vil et år fyldt med romantiske nær-ved-og-næsten ende ud med deres længe ventede franske kys?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar