fredag den 31. maj 2013

Fredagsønske #53

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: The Cadet of Tildor
Forfatter: Alex Lidell
Udgivelsesdato: 10. Januar 2013

Der er en ny konge på Tildors trone. Strømme af politisk uro fejer over landet i mens to stridende kriminelle familier søger magt og forsøger at udnytte den unge Krones uerfarenhed. På the Academy of Tildor, træningslejr for elitesoldater, kæmper kadet Renee de Winter med at følge med sine mandlige kolleger. Men da hendes mentor, en berømt kommandør kaldt tilbage fra aktiv deltagelse for at undervise på the Academy, bliver kidnappet for at kæmpe i ulovlige gladiatorkampe, bliver Renee og hendes bedste ven Alec smidt ind i en verden fyldt med kriminalitet, mens de forsøger at komme igennem en labyrint af politiske intriger og kæmper for at finde ud af, hvad de vil, hvad der er lovligt og hvad der er rigtigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar