fredag den 7. juni 2013

Fredagsønske #54

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Mortality
Forfatter: Kellie Sheridan
Udgivelsesdato: 19. Marts 2013

Efter at have overlevet et udbrud af en dødelige plage, regnede 16-årige Savannah med at hun har levet igennem det værste af menneskehedens historie. Det var umuligt at vide, at vaccinen ville putte alle i risikozonen for en skæbne værre en u-døden.

Nu går to meget forskellige slagt smittede på jorden med kun tanke for at æde og ødelægge den smule civilisation, der er tilbage. Når de podede bliver bidt, betyder infektionen at man må se på i stille skræk mens al selvkontrol forsvinder og tanken om at smage på sine kære bliver sværere og sværere at ignorere.

Sultende og tvunget til at bo i en forladt high school er det eneste Savannah vil have en chance for at slå igen. Da en underlig dreng ankommer med en plan der vil fikse alt, får hun sin chance. At møde Cole ændrer alt. Ren overlevelse vil aldrig være nok.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar