torsdag den 6. juni 2013

30 DAYS BLOG CHALLENGE - DAY 6

Dag 6 i blogudfordringen handler om 10 steder, jeg gerne vil se før jeg dør.

Uh, der er virkelig mange, men de 10 steder, jeg helst vil besøge er:

1. Minoa Palaca - Platanias - Kreta - Grækenland.


Jeg elsker Kreta og mit største ønske er at få Hr. Kæreste med derned. Især på dette hotel. Jeg boede der for nogle år tilbage med min mor og jeg ELSKEDE det. Generelt elsker jeg hele stemningen på Kreta, græsk mad og det skønne vejr. Jeg vil tilbage!!!

2. Japan - Hvor som helst i Japan


Jeg er vildt betaget af Japan. Kulturen, maden, naturen - jeg vil helt vildt gerne besøge landet!

3. Pyramiderne - Egypten


I mine unge dage var jeg dybt betaget af Egypten og især egyptisk mytologi, så jeg ville elske at se pyramiderne!

4. Dubai


Dubai er en fascinerende by og jeg ville elske at besøge den. Desuden har jeg hørt rygter om, at verdens største boghandel er dernede og den er jeg jo nødt til at besøge!

5. Australien


Jeg vil rigtig gerne besøge Sidney, men jeg vil ligeså gerne opleve naturen i Australien. Og se kænguruer og koalaer :)

6. Los Angeles - USA


Jeg ville elske at besøge Los Angeles. Hollywood - the Walk of Fame - se skuespillere - nyde vejret - leje en sportsvogn. Sounds like life to me!

7. Miami - USA


Mest for strandens skyld haha.

8. New York - USA


Verdens bedste by - det er jeg sikker på! Og jeg vil så gerne besøge den.

9. Highway 66 - USA


Det er godt nok ikke et sted som sådan, men hvor ville jeg gerne tage et roadtrip gennem USA sammen med Hr. Kæreste. Det kunne simpelthen være det fedeste!

10. Thailand


Vi håber på at kunne rejse til Thailand til januar - komme væk fra den danske vinter og kommer ned i varmen. Det ville være helt perfekt!

2 kommentarer: