lørdag den 10. august 2013

Vindere af fødselsdagskonkurrencen

Så er det endelig blevet tid til at få fundet et par vindere af min konkurrence. Jeg håber virkelig ikke, at I synes den var svær - I har i hvert fald klaret hele besvarelsesdelen glimrende :) Ikke mindre end 13 deltog og det er jeg virkelig taknemmelig for - mange tak! Alle vinderne er trukket ved hjælp af Random.org - seriøst, hvad skulle jeg dog gøre uden den hjemmeside?!

Vinderne er:

Nr. 5 - Andra - Valgfri bog fra BD (The Eternity Cure)
Nr. 9 - Kathrine - Valgfri anmeldt bog (The Night Circus)
Nr. 12 - Simone - Divergent
Nr. 11 - Linea - Ildenglen
Nr. 8 - Anna - Skammerens datter

Jeg har sendt en mail til Andra, Kathrine og Simone, men har ikke kunne finde mailadresser på Linea og Anna. Vil I venligst sende mig en mail med jeres adresser, så jeg kan få sendt bøgerne af sted til jer? :)

Hvis I ikke vandt, skal I ikke fortvivle - der kommer ikke mindre end 3 konkurrencer på bloggen inden for den næste uge, så hæng blot på lidt endnu :)

6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er jeg glad - tusinde tak! Jeg har svaret tilbage på din mail. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har netop bestilt bogen over Book Depository, så må vi håbe de skynder sig at sende bogen til dig :)

      Slet
  2. jeg glæder mig virkelig til at modtage den, og få den læst på et tidspunkt. Og hvor er det altså fedt, at man skulle tænke lidt over svarene, før man deltog :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for, du synes :)
      Jeg sørger for at få bogen sendt i løbet af næste uge :)

      Slet
  3. Nu har jeg sendt en mail til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Super, tak :)

      Jeg sørger for at få bogen sendt i løbet af næste uge :)

      Slet