fredag den 9. august 2013

Fredagsønske #63

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandlere, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Hver fredag vil jeg smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

Titel: Minders
Forfatter: Michelle Jaffe
Udgivelsesdato: 30. Januar 2014

Hvis fyren, du elsker, begår en forbrydelse, vil du så melde ham?

Sadie Ames er en førsteklasses teenager fra de rige forstader. Hun er blevet optaget på det prestigefyldte Mind Corps Fellowship program, hvor hun vil tilbringe seks uger som observatør i hovedet på Ford, en plaget fyr med en passion for den indre bys smuldrende arkitektur. Der er bare et problem: Sadie er ved at forelske sig i ham.

Hvad hvis forbrydelsen er mord?

Ford Winters er plaget af minderne om mordet på sin ældre bror James. Efterhånden som Sadie kommer dybere ind i hans verden og bliver fortrykket af de glimtende nålestik af farve, der former billeder i hans sind, begynder hun at tro, at hun kender ham. Så gør Ford noget utænkeligt.

Hvad hvis du så det ske indenfra hans hoved?

Tilbage i sin egen krop står Sadie overfor det ultimative dilemma. Med Fords liv i sine hænder, må hun beslutte sig for, hvad der er rigtig og hvad der er forkert. Og hvor godt kan hun egentlig kende nogen, selv en hun er forelsket i?

2 kommentarer:

  1. Den kan jeg godt forstå du ønsker dig. Den lyder spændende. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Coveret er bare ret underligt/klamt, så tror jeg ender med at købe den til min Kindle så den ikke skræmmer mig haha ;) For historien skal helt klart læses!

      Slet