fredag den 1. juni 2012

Fredagsønske #3

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

Både tekst og billede er fra Tellerup
Siden de overnaturlige trådte frem i lyset, er verden blevet en del anderledes.

Rachel, som er heks, arbejder for Inderland Security.
Hun er dygtig til sit fag: at jage og pågribe de overnaturlige som bryder loven.
Desværre har Rachel ikke selv nemt ved at overholde reglerne, og har tit kontroverser med chefen som o fte er tæt på at fyre hende.

Rachel får til sidst nok – og siger op.
Men det skulle hun aldrig have gjort!
Nu er Rachel nemlig jaget vildt.

Heksejagten er begyndt!
Jeg er helt vild med ideen om, at det overnaturlige er fremme og en del af hverdagen. Lidt som True Blood (som jeg må indrømme, jeg endnu ikke har læst, men kun set som tv-serie). Bogen er sat til at udkomme d. 13. juni i år hos Tellerup.
Jeg må indrømme, jeg ikke helt forstår, hvorfor de fleste af Tellerups nyere oversættelser hedder noget på både dansk og engelsk. Bogen er den første i en serie, hvor resten forhåbentlig også bliver oversat.

2 kommentarer:

  1. Uh det er også en bog jeg længe har ventet på :D Jeg elsker at læse om hekse og jeg synes den lyder spændende!

    Næ heller ikke mig, jeg synes det er underligt, de brude holde sig til en tiltet

    SvarSlet
  2. Vi må have den købt, når den kommer ud :D

    SvarSlet