mandag den 6. august 2012

Bøger fra London #4

Anden sidste stak bøger fra London. Denne gang er det bøger, jeg har fået anbefalet eller længe gerne har ville læse..



*Grave Mercy af Robin LaFevers
*Green Rider af Kristen Britain
*The False Prince af Jennifer A. Nielsen
*Naamah's Kiss af Jacqueline Carey
*A Blight of Mages af Karen Miller



*Succubus Blues af Richelle Mead
*Bloodlines af Richelle Mead
*The Golden Lily af Richelle Mead
*Covet af J.R. Ward
*Spirit Gate af Kate Elliott
*Royal Exile af Fiona McIntosh

3 kommentarer:

  1. Det var det lige præcis - Og det var VILDT hyggeligt at I kom hele vejen fra Jylland og var med. :) Spørgsmålet er dog lidt hvor mange der mon allerede er taget på efterårsferie den lørdag, eller om vi er heldige nok til at de venter lidt. :)

    SvarSlet
  2. Jeg har lige læst Grave Mercy, og den kan altså absolut anbefales - helt fantastisk bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg læste godt din anmeldelse, hvilket bare gjorde mig endnu mere interesseret i at læse den - men hvor du faktisk får læst de bøger, du køber, får mine bare lov at stå og pynte. Suk - ønsker mig flere timer i døgnet, tak :)

      Slet