fredag den 19. oktober 2012

Fredagsønske #22

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
Dancing with someone is an act of trust. Elegant and intimate; you're close enough to kiss, close enough to feel your partner's heartbeat. But for Vanessa, dance is deadly – and she must be very careful who she trusts . . .
Vanessa Adler attends an elite ballet school – the same one her older sister, Margaret, attended before she disappeared. Vanessa feels she can never live up to her sister's shining reputation. But Vanessa, with her glorious red hair and fair skin, has a kind of power when she dances – she loses herself in the music, breathes different air, and the world around her turns to flames . . .
Soon she attracts the attention of three men: gorgeous Zep, mysterious Josh, and the great, enigmatic choreographer Josef Zhalkovsky. When Josef asks Vanessa to dance the lead in the Firebird, she has little idea of the danger that lies ahead – and the burning forces about to be unleashed . . .


Jeg er ret vild med coveret til denne bog, men jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg synes om indholdet (altså, ud fra beskrivelsen). Faren ved dans? Det lyder som noget, jeg er nødt til at undersøge nærmere! Bogen er sat til udgivelse d. 12. februar 2013, så der er et stykke tid endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar