fredag den 26. oktober 2012

Fredagsønske #23

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
The greatest warrior in all of the Seven Kingdoms... is a girl with yellow eyes.
Kira’s the only female in the king’s army, and the prince’s bodyguard. She’s a demon slayer and an outcast, hated by nearly everyone in her home city of Hansong. And, she’s their only hope...
Murdered kings and discovered traitors point to a demon invasion, sending Kira on the run with the young prince. He may be the savior predicted in the Dragon King Prophecy, but the missing treasure of myth may be the true key. With only the guidance of the cryptic prophecy, Kira must battle demon soldiers, evil shaman, and the Demon Lord himself to find what was once lost and raise a prince into a king.
Intrigue and mystery, ancient lore and action-packed fantasy come together in this heart-stopping first book in a trilogy

Den skal helt sikkert hjem til mig, når den udkommer til januar. Jeg synes den lyder vildt spændende, selvom jeg må indrømme at jeg ikke er super vild med coveret. Det skriger lidt 'børnebog' for mig. Men historien lyder alt for spændende til at dømme ud fra coveret alene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar