fredag den 16. november 2012

Fredagsønske #26

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
Sixteen-year-old Dusty Everhart breaks into houses late at night, but not because she’s a criminal. No, she’s a Nightmare.
Literally.
Being the only Nightmare at Arkwell Academy, a boarding school for magickind, and living in the shadow of her mother’s infamy, is hard enough. But when Dusty sneaks into Eli Booker’s house, things get a whole lot more complicated. He’s hot, which means sitting on his chest and invading his dreams couldn’t get much more embarrassing. But it does. Eli is dreaming of a murder.
Then Eli's dream comes true.
Now Dusty has to follow the clues—both within Eli’s dreams and out of them—to stop the killer before more people turn up dead. And before the killer learns what she’s up to and marks her as the next target.

Jeg har med sikkerhed aldrig læst noget om en mare før, men det lyder spændende - især når det er en teenager mare, der skal opklare et mord. Jeg tror ikke, det er andet end let ungdomslitteratur, men det kan også være hyggeligt at læse - desuden kan jeg jo blive positivt overrasket over kvaliteten.
Bogen udkommer til marts næste år.

2 kommentarer:

  1. Hov! Sikke du har tryllet med blogdesignet! Tillykke med det nye blogudseende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak.. Jeg forsøger stadig at finde ud af, hvad jeg egentlig synes om det. Kan ikke bestemme mig for, om jeg måske synes det er blevet for mørkt. Nu må vi se, om det får lov at blive :)

      Slet