mandag den 31. december 2012

Månedens bøger - December 2012

Som skrevet tidligere, vil jeg fremover lave månedens bøger i stedet for nyt på hylden. December måned har været en fantastisk bogmåned med både vundne konkurrencer, fine anmeldereksemplarer og lækre bogkøb både fysisk og til Kindle.

Til hylden:


 
*Jeg skal gøre dig så lykkelig af Anne B. Ragde
*Camilla - og resten af selskabet af Christina Hesselholdt
*En stor pærevælling af Jenny Valentine
 
Alle tre bøger er vundet hos Rosinante via deres facebookside og deres facebookside for unge.
 
 
 
*Opfindelsen af Hugo Cabret af Brian Selznick
*De glemte piger af Sara Blædel
 
Hugo Cabret fandt jeg til 50 kr., så den var jeg nødt til at tage med hjem og De glemte piger fik jeg af BedsteVeninden.

 
*Bunker 137 af Michael Kamp
*Vogtersken af Michael Scott
 
Bunker 137 har jeg fået af BedsteVenindens mor og Vogtersken er et anmeldereksemplar fra Carlsen.


 
*Gravity af Melissa West
*Legend af Marie Lu
*Cinder af Marissa Meyer
 
Legend er købt hos Adlibris ved hjælp af gavekortet jeg fik til bogbloggertræffet.
 

 
*Hogwarst Library af J.K. Rowling
*Tortall and Other Lands af Tamora Pierce
 
Jeg elsker Tamora Pierce (hvis nogen skulle være i tvivl), så jeg måtte selvfølgelig eje denne smukke bog, fyldt med historier om det fantastisk univers som Pierce har skabt. Ren lykke <3

 
*Quidditch through the ages
*Fantastic Beasts and where to find them
*The Tales of Beedle the Bard
 
Hogwarts Library udpakket. De er så fine og lidt et must read for en Harry Potter nørd som mig :)

 
*Infinity af Sherrilyn Kenyon
*The Awakening af Kelley Armstrong
*The Near Witch af Victoria Svchwab
 
Jeg læste for et stykke tid tilbage en short story af Victoria Schwab, der fortalte historien om, hvad der skete før The Near Witch og efter endt læsning var jeg selvfølgelig nødt til at skaffe mig bogen. Og nu er den endelig hos mig :)

 
*The Maze Runner af James Dashner
*Mystic City af Theo Lawrence
*Breathe af Sarah Crossan
 
Dystopi for alle pengene. Jeg glæder mig især til at læse Mystic City!

 
*Alice in Zombieland af Gena Showalter
*Crewel af Gennifer Albin
*The Assassin's Curse af Cassandra Rose Clarke
 
Jeg ELSKER forsiden på The Assassin's Curse! Og coveret til 2'eren er blevet offentliggjort og er ligeså smukt! 
 



 
*The Goose Girl af Shannon Hale
*The Diviners af Libba Bray
*A Kiss at Midnight af Eliosa James
 
Til Kindle:
 
 
*Odins labyrint af Mads Peder Nordbo
 
Da Lindhardt & Ringhof skrev på deres facebookside at det var muligt at hente Odins labyrint gratis, gjorde jeg det med det samme. Jeg har længe gerne ville læse den og kan slet ikke vente med at komme i gang!

 
*A Shimmer of Angels af Lisa M. Basso
 
En 2013 Debut Author med et smukt cover!

 
*The Secret Keeper af Kate Morton
 
Jeg elsker Kate Morton og jeg glæder mig til at begrave mig i endnu en skøn historie fra hende.

 
*Blaze (Or Love in the Time of Supervillains) af Laurie Boyle Crompton
 
Endnu en 2013 Debut som jeg glæder mig meget til at læse. Der vil komme en anmeldelse d. 16/2-13, hvilket jeg kan sige med 100 % sikkerhed, da jeg deltager i en blogtour om bogen :)

 
*The Mad Scientist's Daughter af Cassandra Rose Clarke
 
Har I fået nogle lækre bøger i løbet af december? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar