fredag den 1. marts 2013

Fredagsønske #41

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Thorn Abbey
Forfatter: Nancy Ohlin
Udgivelsesdato: 7. Maj 2013

Becca var den perfekte kæreste; smart, lækker og elsket af alle på New Englands bedste kostskole, Thorn Abbey. Men Becca er død og hendes kæreste, Max, kan ikke komme sig over sit tab.
Så bliver Tess overført til Thorn Abbey. Hun er genert, usikker og almindelig - alt det, Becca ikke var. Og på trods af hendes roommates advarsler, falder hun for den rugende Max.
Nu har Max endelig en grund til at komme videre. Bortset fra at det ikke bliver så let, for det kan godt være at Becca er væk, men hun er ikke helt klar til at lade ham gå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar