fredag den 15. marts 2013

Fredagsønske #43

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: How Beauty met the Beast
Forfatter: Jax Garren
Udgivelsesdato: 19. November 2012

Udyret: Arret. Beskadiget. Lever med en frygtelig hemmelighed. Underlight-agenten Wesley 'Hauk' Haukon har intet tilbage udover kampen mod den undertrykkende Ananke Orden. Han er begyndt at miste håbet - og så ser han hende..
Skønheden: På trods af hendes nattejob som burlesque danser, har den studerende Jolie Benoit altid spillet mere eller mindre den god pige. Det ændrer sig efter et brændende seksuelt møde med en fremmed, hvis ansigt hun ikke ser. Efter at være blevet kidnappet af bøller og reddet af en mand med en meget velkendt stemme, bliver Jolie en brik i et spil, hun ikke anede eksisterede.
Hauk ved, han ikke kan få hende og beslutter sig for at beskytte sig hjerte og sine hemmeligheder. Men jo mere de arbejder sammen, jo tættere bliver de og han finder efterhånden nye grunde til at forsætte kampen. Tør han håbe på et nyt liv; et hvor Jolie kan se forbi hans hærgede ansigt og deres venskab måske kan vokse til noget mere?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar