fredag den 26. april 2013

Fredagsønske #48

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Storm
Forfatter: Brigid Kemmerer
Udgivelsesdato: 24. April 2012

Becca Chandler kan pludselig få alle de fyre, hun ikke vil have. Lige siden hendes ekskæreste spredte de løgne om hende. Så redder hun Chris Merrick fra at få tæsk på skolens parkeringsplads. Chris er anderledes. Meget anderledes: han kan kontrollere vand, ligesom hans brødre kan kontrollere ild, vind og jord. De er kraftfulde. Farlige. Mærket for døden.

Og nu hvor Becca kender sandheden, er hun også!

Hemmeligheder er svære at holde når det er med livets som indsats. Da Hunter, en mystisk ny dreng på skolen, viser sig at have talent for at være det forkerte sted på det rigtige tidspunkt, tror Becca at hun kan stole på ham. Men så går Hunter op i mod Chris og Becce spekulerer på hvem der gemmer den farligste sandhed af dem alle.

Stormen kommer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar