lørdag den 29. juni 2013

30 DAYS BLOG CHALLENGE - DAY 29

Dag 29 i blogudfordringen handler om smykker og jeg har valgt at tage et billede for at vise jer, hvilke smykker jeg bruger oftest.

Faktisk går jeg ikke særlig meget med smykker medmindre jeg skal noget - ofte glemmer jeg endda at tage min vielsesring på efter jeg har været i bad.


1. Stjerne-ørering i bordeauxrød vundet hos Katja.
2. Min forlovelsesring - en almindelig Spinningsring, som jeg selv valgte
3. Min vielsesring i titanium med to guldstriber og 4 diamanter.
4. Fin sløjfering fra eBay
5. Infinity-ring også fra eBay
6. Simpel halskæde med brilliant som jeg fik af min far til min konfirmation
7. Navne-halskæde med mit efternavn (som jeg beholdte, da jeg blev gift). 

Mit næste smykkekøb bliver sandsynligvis en navne-halskæde, hvori der står Hyms - sådan en har jeg ønsket mig i flere år nu :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar