lørdag den 8. juni 2013

30 DAYS BLOG CHALLENGE - DAY 8

Dag 8 i blogudfordringen handler om ting, jeg ønsker mig. Oftest ville det være bøger - jeg har altid en laaaang ønskeseddel fyldt med bøger. Men denne blogudfordring skulle jo gerne vise, at jeg interesserer mig for mere end bøger - så her kommer en ønskeseddel helt uden bøger:

1. Et hus med have. Ja, det er et ret stort ønske, men der er intet jeg hellere vil have og jeg kan slet ikke vente til vi får penge til det. (Så skal vi så bare lige blive enige om, hvor vi gerne vil bo).

2. En hvalp. Vi har længe snakket om at få en hund mere, men det er en stor beslutning, så indtil videre bliver det bare ved snakken.

3. En halskæde med den Time Turner Hermione bruger i Harry Potter i sølv. Den er så fin!


4. En pokkers masse forskellige billeder af Anna Nielsen. Jeg er dybt forelsket i hendes billeder og ejer allerede 3 af dem, men jeg vil så gerne have flere!

5. En ny blender. Kan I anbefale nogen? Hr. Kæreste ødelagde vores for et stykke tid siden, da han forsøgte at knuse frosne bananer. Så nu er vi på jagt efter en ny.

6. En sommerjakke. Jeg hader at købe jakker, så det er ikke ligefrem noget jeg ser frem til. Men min nuværende jakke er alt alt for varm til at bruge mere, så jagten må i gang.

7. At bestå min eksamen i matematik så jeg kan holde sommerferie med god samvittighed.

8. En ny tatovering. Jeg bliver 25 i år og har bestemt mig for at give mig selv en ny tatovering i fødselsdagsgave - jeg glæder mig rigtig meget til at få det ønske opfyldt!

9. Et ur. Jeg kunne rigtig godt tænke mig et smukt ur til min stue - for mig hører det sig til i 'et rigtigt hjem', men alligevel har jeg endnu ikke fået et købt.

10. Den her ring, som jeg synes er så smuk i alt sin simpelhed.



Hold da op, det var helt vildt svært at finde på 10 ting, der ikke var bogrelaterede! Det må være et godt tegn; jeg har åbenbart alt jeg har behov for :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar