fredag den 21. juni 2013

Fredagsønske #56

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Tiger Lily
Forfatter: Jodi Lynn Anderson
Udgivelsesdato: 3. Juli 2012

Før Peter Pan tilhørte Wendy, tilhørte han en pige med kragefjer i håret...

15-årige Tiger Lily tror ikke på kærlighedshistorier eller lykkelige slutninger. Så møder hun den dragende teenager Peter Pan i de forbudte skove på Ønskeøen og bliver øjeblikkelig vild med ham.

Peter er ulig nogen, hun før har mødt. Impulsiv og modig - han både skræmmer og fængsler hende. Som leder af the Lost Boys, de mest frygtindgydende beboere på Ønskeøen, er Peter et utænkelig match for Tiger Lily. Men snart risikerer hun alt - hendes familie, hendes fremtid - for at være sammen med ham. Da hun står over for at blive gift med en rædselsfuld man fra hendes egen stamme, må hun vælge mellem det liv, hun altid har kendt og at løbe væk til en usikker fremtid med Peter.

Med fjender, der truer med at rive dem fra hinanden, virker parret fordømt. Men det er ankomsten af Wendy Darling - en engelsk pige, der er alt det, Tiger Lily ikke er - der får Tiger Lily til at opdage at de farligste fjender kan leve inde i selv det mest loyale og kærlige hjerte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar