fredag den 28. juni 2013

Fredagsønske #57

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: All Our Pretty Songs
Forfatter: Sarah McCarry
Udgivelsesdato: 30. Juli 2013

Med den nordvestlige del af Stillehavet som magisk baggrund, vil to uadskillige bedste venner, der er vokset op som søstre, få testet deres bånd for første gang nogensinde da en mystisk og talentfuld musiskere ved navn Jack kommer mellem dem. Den karismatisk, iltre og smukke Aurora og den engagerede, sjælfulde og opmærksomme fortæller må vælge, hvad der betyder mest: venskab eller kærlighed.

Hvad pigerne ikke ved er, at indsatserne er højere end nogen af dem kunne have forestillet sig. De er ikke de eneste, der har opdaget Jacks gave; hans musik har vækket en oldgammel ondskab - og en verden både over og under, der måske ikke er så mytologisk alligevel. Det ægte og det mystiske; det romantiske og hjerteknusende; det hele begynder at blive blandet sammen og fører de to piger på en rejse, der både er spændende og skræmmende.

Og det er op til fortælleren at beskytte de mennesker, hun elsker - hvis hun kan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar