lørdag den 1. juni 2013

Update på bogudfordringerne - Maj

Så er juni startet og igen får I en lille update på, hvordan det går med mine udfordringer:
  • Jeg har nået 1 bog fra Hr. Kærestes liste og 1 fra BedsteVeninden.
  • Jeg har fået læst 14 bøger i maj måned..
  • .. heraf går 3 af dem ind under majs tema: Mandlig hovedperson...
  • ...og ingen af dem var 2013 Debut Author.
  • Til gengæld fik jeg læst ikke mindre end 7 anmeldereksemplarer!
  • Jeg har ikke været særlig god til at få anmeldt bøgerne løbende, mest fordi at vores blog tour tog meget af tiden.  
  • Jeg har ikke læst en eneste 5-stjernet bog i hele maj, men til gengæld har jeg læst et hav af 4-stjernede.
  • Månedens bedste bog er enten Gone eller Dare you to.
  • Den dårligste var Gnist.
Til trods for at maj måned har været min eksamensmåned, har jeg fået læst en hel del - også mere end jeg selv troede. Det er sandsynligvis fordi der er flere danske imellem og at de engelske har været meget korte.

Denne måneds tema er 'Kvindelig hovedperson' og jeg har virkelig mange indenfor det emne - jeg tror, 90 % af mine bøger hører herind under. Jeg har kun en enkelt eksamen tilbage og så har jeg ferie! Desuden skal Hr. Kæreste arbejde meget ude, så han er kun hjemme i weekenderne - masser af alene/læsetid til mig :)

Hvordan er jeres maj gået rent bogmæssigt? :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar