onsdag den 21. august 2013

Fokus på: Cassandra Clare - Vinderne af konkurrence #1

Så er det endelig blevet tid til at få trukket vinderne af fribilletterne. Hold da op, hvor er jeg fuldstændig overvældet over jeres lange, spændende kommentarer, men samtidig også ret glad for at I ikke allesammen får jeres vilje med filmatiseringer - er I klar over, hvor dyrt det ville blive for mig med alle de ture i biografen? :)

Som sædvanlig har random.org fået lov til at vælge - jeg havde ellers planlagt at udvælge de tre mest spændende kommentarer, men come on - det er da virkelig bare slet ikke muligt kun at vælge tre!

Vinderne af fribilletterne er:

Nr. 8 - Elisa
Nr. 19 - Natalie
Nr. 3 - Mette

I skulle gerne have fået en mail fra mig og har så 48 timer til at sende jeres adresse - ellers er jeg nødt til at trække nye vindere.

I morgen vil I kunne læse min anmeldelse af filmatiseringen af Dæmonernes by :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar