torsdag den 22. august 2013

The Book Thief Trailer

Jeg fandt for nyligt ud af, at The Book Thief (Bogtyven) af Markus Zusak bliver filmatiseret og nu er der kommet en trailer.

Jeg har selv læst bogen for omkring halvandet år siden og var langt fra imponeret. Jeg manglede den magi, folk sagde bogen rummede og i stedet fandt jeg den barnlig og kedelig. Jeg er derfor utrolig spændt på om filmen bliver noget for mig, men efter at have set traileren kan jeg med garanti sige, at jeg skal se filmen! Traileren indeholder al den magi, jeg manglede i bogen og den ser simpelthen fantastisk ud. Geoffrey Rush er en fremragende skuespiller og jeg glæder mig meget til at se ham i en rolle, så langt fra det jeg ellers har set ham i. Jeg kender ikke nogen af de andre skuespillere, men Sophie Nélisse, der spiller Liesel, virker utrolig dygtig. Jeg glæder mig meget til filmen rammer biograferne d. 16. januar næste år.

Hvad synes I om traileren, har I læst bogen og vil I se filmen?


2 kommentarer:

  1. Fantastisk trailer - jeg er lige blevet overbevist om at se filmen :-)

    Faktisk overvejede jeg det, lige så snart jeg så titlen på dit blogindlæg, for ligesom dig var jeg ikke synderlig imponeret over bogen, og af samme grund håber jeg, at filmversionen i stedet vil rumme den magi, bogen manglede (i mine øjne).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig en skøn trailer! Vi har (så vidt har kunne læse ud fra din anmeldelse) også haft mere eller mindre sammen oplevelse ud af bogen - så det bliver spændende at finde magien i filmen i stedet :) Den ser i hvert fald utrolig lovende ud.

      Slet