torsdag den 10. oktober 2013

Bogbloggertræf - Oktober 2013

Traditionen tro er jeg vist mere eller mindre den sidste til at skrive om den fantastiske dag i lørdags - men I ved jo godt, at jeg er hamrende langsom, så forhåbentligt bærer I over med mig :)

Min dag startede allerede da mit vækkeur ringede kl. 6.15 og turen mod Fredericia og sidenhen København startede 7.45 (hvilket faktisk var 15 minutter for sent - jeg aner virkelig ikke, hvorfor jeg er så langsom om morgenen!).

I Fredericia hentede jeg Simone, Sus, Tanja og Irene og vi fortsatte mod København, hvor vi kom hele 20 minutter for sent. Mig og GPS'er bliver bare aldrig venner! Heldigvis var det en flok søde piger, vi kom over til og de havde da også pænt ventet på os.

Dagen bestod af hamrende lækker mad og kage (som altid), fantastisk selskab (som altid), masser af sjov og lækre sponsorgaver (som altid). Som noget nyt var der en hel del flere med en sædvanligt og der var blevet arrangeret bog-jeopardy!! Det var  sjovt og mit hold kom ind på en ganske fin 2. plads. Virkelig gode spørgsmål og meget engagerede deltagere. Dagen sluttede af med et besøg fra People's Press og så begyndte folk så småt at tage hjem. Der gik heller ikke lang tid før 'jyde-bilen' vendte snuden mod broen og min dag sluttede, da jeg endelig trådte ind ad døren hjemme kl. 00.15, smadret men glad. (Det kan virkelig ikke anbefales at køre så langt med et forstuvet haleben - det gør virkelig ondt!). Alt i alt må det siges at have været en helt fantastisk dag, som jeg med glæde gentager!

Bag hele herligheden stod den skønne Katja og hendes hårde arbejde blev helt sikkert lovprist af alle os bogelskere. Som det fjols jeg er, fik jeg selvfølgelig ikke taget et eneste billede - ærligt, så havde jeg alt for travlt med at spise, snakke, grine, spise og grine. Men I kan se fine billeder hos de andre deltagere og nøjes med at se billedet af halvdelen af min goodiebag:



Derudover indeholdt min goodiebag høretelefoner fra Gyldendal, 14 dages lydbogs-abonnement hos Storytel, te fra Naturesource og et gavekort til Nemlig.com. Nemlig.com havde desuden sponsoreret 500 kr. til indkøb til selve dagen og Fabel-a havde været så venlige at sponsorere balloner og andet gøjl.

De andre deltagere kan I se lige her:

KatjaMarieGitteMajaAndraTanjaAnnaIngridKarinSusanneSimoneIreneKirstineIdaKatjaXenia og Sabrina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar