tirsdag den 27. oktober 2015

Lynkonkurrence

Okay, lynkonkurrence er måske så meget sagt. Men sagen er nu engang den at dørene til dette års Bogforum bliver åbnet allerede på næste fredag og så er jeg jo nødt til hurtigt at finde nogle vindere så de kan nå at modtage deres billetter inden - men mon ikke, jeg når det.



Jeg havde faktisk bestemt mig for ikke at tage til Bogforum i år - det er så langt væk, transporten er dyr, jeg bruger en formue derovre, jeg læser for lidt dansk litteratur. De dårlige undskyldninger var der nok af. Men da programmet så blev offentliggjort, blev jeg alligevel lidt betænkelig. Jeg gad jo egentlig ret godt have signeret min udgave af Mind Games af Teri Terry. Så jeg ender selvfølgelig med at tage af sted igen i år - og jeg glæder mig helt afsindigt!

Sagen er dog den, at folkene bag Bogforum var så hamrende fantastiske at invitere mig til et skønt event. Jeg regner i hvert fald med at det er skønt. Jeg kan nemlig ikke deltage, desværre. København er ufattelig langt væk, når man sidder på job i Jylland og længes. (Seriøst, jeg har mulighed for at møde Dennis Jürgensen, en af mine all-time favorite forfattere! Og så snakker vi slet ikke om Goodie baggen!). Heldigvis for jer besluttede de sig for en trøstepræmie. Jeg fik lov til at udlodde ikke mindre end 3 endagsbilletter! Og det er så her konkurrencen kommer ind i billedet.





Reglerne er kort og godt:
Skriv en kommentar til dette indlæg, der indeholder følgende:

  1. Svaret på dette spørgsmål: Hvem glæder du dig allermest til at se og høre til Bogforum?
  2. Din mail - så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder
Hvis man bliver den heldige vinder, har man 24 timer til at besvare min du-har-vundet-mail med en adresse så jeg ved, hvor billetterne skal sendes hen. Svarer man IKKE inden 24 timer, finder jeg en anden vinder.

Konkurrencen slutter på mandag d. 2/11 kl. 12.00 og vinderne bliver kontaktet i løbet af aftenen.

Som altid er der ekstragod karma hvis man deler på diverse sociale medier, men det er på ingen måde et krav.

13 kommentarer:

  1. Juhu jeg vil gerne vinde! Jeg går ikke specifikt efter, at opleve nogle bestemte forfattere, men glæder mig mest til den gode stemning og en hyggelig dag.

    Maja-wh@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jamen jeg glæder mig jo til det hele. Bare stemningen. Var med for første gang sidste år og det var det fedeste. Må dog indrømme, at jeg helt sikkert glæder mig til, at høre HUF'erne fremlægge deres program på deres jubilæumsstand, og Nicholas Bro tale om superhelte bliver nok også noget som bare SKAL opleves :D

    SvarSlet
  3. Ej jeg glemte jo helt mailen i al min begejstring:

    k.vallentin@gmail.com

    SvarSlet
  4. Der er så mange spændende arrangementer, men én ting jeg under alle omstændigheder ikke vil gå glip af er Tove Ditlevsen-hyldesten - samtale med Olga Ravn, Jens Andersen og Paprika Steen om Tove-feberen. Fredag kl. 17:55 på Tranescenen. /Michael (michael.frederiksen@hotmail.com)

    SvarSlet
  5. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre Christian Mørk og ellers atter nyde den gode stemning der altid er på BogForum.

    lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil virkelig gerne se Knausgaard! Åh så så gerne.

    idsmoelmer (at) Gmail (dot) com

    SvarSlet
  7. Ååååh jeg vil såååå gerne vinde - det ville give lidt bedre plads i budgettet!!!
    Jeg glæder mig helt enormt meget til at Karl Ove Knausgård - jeg er blevet helt hooked på hans forfatterskab, og selv om jeg sikkert ikke forstår halvdelen af, hvad han siger (mig og nordiske sprog, som ikke er dansk, er ikke så gode venner), så tror jeg simpelthen bare stadig, at det uden tvivl bliver weekendens højdepunkt for mig!!
    Krydser alt, hvad krydses kan :)!
    gittewinneche @ hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg glæder mig til rigtigt mange forskellige forfattere faktisk! Men det må nok være Sarah Engell, Nanna Foss og Christina Bonde (og Linse, men det er en hemmelighed) som jeg glæder mig allermest til at se!
    Så hyggelig en konkurrence !

    Lunalarsen88@gmail.com

    Hilsen Luna <3

    SvarSlet
  9. Uha, jeg glæder mig egentlig mest til selve den hyggelige stemning derinde :D Og at se alle bøgerne :P
    mettelykkeholm@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til at se Tobias fra den store bagedyst.
    Hvis jeg er så heldig at vinde kan jeg kontaktes på clyngsted@gmail.com
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  11. Jeg går efter Leif Davidsen, og ellers den gode stemning i sig selv. Jeg har kun været ned én gang før og. Var en stor oplevelse. ;-)

    SvarSlet
  12. Glæder mig mest til stemning, måske en litterær tattoo, spotte kendte og møde Jesper Stein. Kontakt mail stine.therkildsen@gmail.com.

    SvarSlet
  13. Glæder mig mest til stemning, måske en litterær tattoo, spotte kendte og møde Jesper Stein. Kontakt mail stine.therkildsen@gmail.com.

    SvarSlet