mandag den 12. marts 2012

Om at elske sin Römertopf

Jeg har lavet mad i min Römertopf for første gang.. Okay, det er faktisk lang tid siden og jeg har lavet mad i den en gang siden. Men stikket, der skal få billederne over på computeren har været væk!! Det viser sig at Hr. Kæreste havde lagt den på plads. Magen til frækhed!! Men den er fundet og her kommer billederne:




Det var et ordentlig stykke kød som Søster T havde givet mig. Derfor blev hun selvfølgelig inviteret på aftensmad, sammen med BedsteVeninden. Og hold da kæft, det smagte godt. Fantastisk mørt og kraftigt i smagen og grøntsagerne i bunden var bare vildt lækre. Helt sikkert ikke sidste gang jeg laver sådan en frækkert. (Jeg ved helt tilfældigt at min mor har ikke mindre end 10 af dem i sin fryser og at jeg bare må tage. Jubii)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar