torsdag den 15. marts 2012

Om forsvunden tid

Den her uge er bare forsvundet fuldstændig fra mig, uden jeg har opdaget det. Vi har sidste dag i praktik i morgen (jeg er bestået, fantastisk) og det bliver lidt vemodigt at sige farvel til de dejlige unger :)

I aften skal vi over til svigerforældrene og spise, så det er dejligt nemt :)

I går fangede CDON mig med en mail om billige bøger og gratis fragt og inden jeg fik set mig om, havde jeg brugt over 800 kr :-O Det var ikke lige planlagt og ikke særlig smart. Selvom vores bryllup bliver forholdsvis enkelt, koster det stadig og som studerende vader man ikke ligefrem i penge!

Apropos bryllup fik jeg i dag bestilt tid til prøvning og tilretning af kjolen. Min søster skal med og efterfølgende står den på shopping. Jeg skal nemlig have købt sko til brylluppet :)

Det var lige et lille recap af mine tanker og min hverdag :) Rigtig dejlig torsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar