mandag den 16. april 2012

Om en dum mandag!

Jeg er virkelig doven i øjeblikket. Jeg får intet lavet i øjeblikket. Overhovedet. Jeg har en opvask, der er ved at overtage køkkenet, en syg hund, der brækker sig alle steder (okay, jeg gør altså rent efter ham, så doven er jeg heller ikke), tøj, der burde bliver lagt sammen. Men jeg kan ikke tage mig sammen til at lave noget som helst af to årsager:

1. Glee! Jeg er forsvundet en i en Glee bobbel, hvor alting er sang og ungdomsfnidder og jeg elsker det. Det er virkelig længe siden, jeg har brugt meget tid på serie, så det var skønt at bruge det meste af en søndag foran computeren (fik set 5 afsnit!!!). Jeg er i øjeblikket helt vild med Brittany :)



2. Min skulder. Jeg ved ikke, hvorfor den pludselig er dum. Jeg har ikke overanstrengt den eller gjort noget dumt med den, men i går og i nat har jeg haft så enormt ondt at jeg omkring kl. 4 imorges måtte give op og tage smertestillende for at få lidt ro. Og BUM så var jeg væk indtil 9.30. Jeg har sovet fra min alarm, utallige sms'er og opkald. Dælme ikke smart når man burde have været i skole! Og det værste er at jeg har lige så ondt nu som i går. Men fandme nej, om jeg skal have flere smertestillende. De slår mig jo helt ud. I stedet tager jeg en stille dag på sofaen, nok med mere Glee og så vil jeg se frem til at Hr. Kæreste kommer hjem. Han er nemlig rigtig sød til at give massage og så kan han finde ud af at trække i skulderen helt rigtigt så det gør mindre ondt.

Jeg håber, I har en bedre mandag end mig :)

2 kommentarer:

  1. Det lyder godt, at du har en der kan fikse det lidt. Kunne godt lige bruge såadn en omgang massage :)

    SvarSlet
  2. Det er noget man aftaler individuelt. Dem jeg har læst med, har været noget med at vi har aftalt at læse x antal kapitler til en given dag og så har vi diskuteret teorier, holdninger o.a. Det plejer at være superhyggeligt. Men det er jo forskelligt hvad folk er til :)

    SvarSlet