fredag den 20. april 2012

Om en ny begyndelse

Nå, men jeg fik så ikke ryddet op i mine indlæg i går. Dagen forsvandt ligesom for mig. Jeg var i skole til 15.30 og så et smut ned i byen med BedsteVeninden og på biblioteket bagefter. Så gik turen hjem for at hente Søster T og Hr. Kæreste og så tog vi alle fire ud og spise.
Årsagen var, at Hr. Kæreste endelig har er sluppet fra sit job. Han hadede hvert sekund, han skulle tilbringe der og ham og chefen kunne bare SLET ikke sammen. Men da han så omsider fandt et andet job, havde chefen ikke travlt med at finde en afløser. Grr!! Men i går aftes, 5 minutter før han fik fri, blev han bedt om at aflevere sine nøgler og fik af vide, at han ikke skulle komme i dag eller fremover. Så da han kom hjem ringede han til det nye job og sagde at han kunne starte mandag (som den søde kæreste han er, ville han have lidt tid hjemme hos mig) men den gik ikke. Han startede i dag (heldigvis først kl. 10) og skal arbejde hele weekenden. Men så har jeg god tid til at lave lektier :)

Min dag er gået med en lille shoppetur for at bytte noget undertøj og på en eller anden måde endte jeg med at bruge 400 kr. på bøger. Ups. Der kommer et lille indlæg om dem senere :)

Jeg håber, I får en dejlig fredag aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar