onsdag den 13. juni 2012

Lidt af det hele

I dag har Søster T fødselsdag. 22 år bliver hun og det skulle fejres med god mad og is. Gaven fra mig kan hun ikke helt få endnu, men hun ved dog, hvad det er. Hun har længe ønsket sig en tatovering og har designet liggende, men hverken pengene eller tiden har været til det. Så nu bestemte jeg mig for at give hende den i fødselsdagsgave og hun skal op og have den lavet i sin ferie :) Det var en gave, der bragte glæde. Heldigvis.

Resten af min dag er gået med forberedelse til eksamen. Og jeg er bare SÅ nervøs. Jeg har skrevet opgave med en fra mit hold og hun er desværre dumpet. Jeg fatter det ikke, for hun er virkelig en dygtig pige, men desværre bliver hun ret nervøs og det kan jo påvirke en eksamen helt vildt. :(

Nu krydser jeg bare fingre for at jeg selv består i morgen, samtidig med at jeg føler mig enormt egoistisk. Øv, en træls situation.

Hr. Kæreste er ikke hjemme før fredag og jeg savner ham helt vildt. Jeg kunne godt bruge ham til at få mig til at stresse ned og til at give et kram og lidt skuldermassage. Suk, luksusproblem, jeg ved det godt.

Nå, det var ikke meningen at det skulle være et helt pylrer-indlæg. Der foregår trods alt også gode ting i mit liv :)

Mine sko er kommet. De perfekte bryllupssko, som jeg nu bare skal lære at gå helt perfekt i. De er nemlig lige lidt højere end jeg forventede. Men så smukke, at jeg ikke kan lade være med at kigge på dem konstant.

Nu vil jeg i seng og forhåbentlig sove, så jeg kan være frisk til eksamen i morgen. Kryds fingre for mig :)

2 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for, at det går godt. Så er det altså ikke sjovt at have været to om en opgave, når I skal op på forskellige tidspunkter. :/
    Tillykke til din søster, og sikke en god gave. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min eksamen gik heldigvis godt, så nu kan jeg holde sommerferie med god samvittighed ;)
      Og mange tak, er rigtig glad for at give en gave, der virkelig betyder noget :)

      Slet