fredag den 17. august 2012

Fredagsønske #13

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)



Ananna of the Tanarau abandons ship when her parents try to marry her off to an allying pirate clan: she wants to captain her own boat, not serve as second-in-command to her handsome yet clueless fiance. But her escape has dire consequences when she learns the scorned clan has sent an assassin after her.

And when the assassin, Naji, finally catches up with her, things get even worse. Ananna inadvertently triggers a nasty curse — with a life-altering result. Now Ananna and Naji are forced to become uneasy allies as they work together to break the curse and return their lives back to normal. Or at least as normal as the lives of a pirate and an assassin can be.

Pirater og snigmordere i skøn sammenblanding - så bliver det virkelig ikke bedre! Jeg læste i en anmeldelse på Goodreads at det var som 'hvis Tamora Pierce havde skrevet Pirates of the Caribbean' - og helt ærlig? Hvem ville ikke læse det? Jeg kan slet ikke vente!
Coveret ligner noget fra '1001 nats eventyr' og jeg er ret vild med det! De blå og sorte farver og det lille skib i midten. Ren perfektion! Jeg ser meget frem til at læse eventyret om Ananna!

Bogen udkommer d. 4. oktober 2012 og kommer til at koste omkring 7 £.

2 kommentarer:

  1. For søren, det er jeg ked af da! Nu er det min skyld hvis du bliver fattig :(
    Ej, er glad for at kunne have inspireret ;)h ehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er allerede fattig, bare rolig :P Fortsæt endelig med at inspirere, man kan aldrig ønske sig for mange bøger :D

      Slet