fredag den 5. oktober 2012

Fredagsønske #20

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

 
Mila 2.0 is the first book in an electrifying sci-fi thriller series about a teenage girl who discovers that she is an experiment in artificial intelligence.
Mila was never meant to learn the truth about her identity. She was a girl living with her mother in a small Minnesota town. She was supposed to forget her past —that she was built in a secret computer science lab and programmed to do things real people would never do.
Now she has no choice but to run—from the dangerous operatives who want her terminated because she knows too much and from a mysterious group that wants to capture her alive and unlock her advanced technology. However, what Mila’s becoming is beyond anyone’s imagination, including her own, and it just might save her life.
Mila 2.0 is Debra Driza’s bold debut and the first book in a Bourne Identity–style trilogy that combines heart-pounding action with a riveting exploration of what it really means to be human. Fans of I Am Number Four will love Mila for who she is and what she longs to be—and a cliffhanger ending will leave them breathlessly awaiting the sequel.

MILA 2.0 lyder helt vildt spændende og coveret har af en eller anden grund fanget mig, selvom det skiller sig en del ud fra de covers, jeg normalt falder for!
Jeg har længe haft et lille kig til Boglabyrintens Debut Author Challenge 2012 og jeg håber virkelig, hun tager en for 2013 og lader mig deltage. Hvis jeg er så heldig, kommer MILA 2.0 på min liste, for den udkommer nemlig først d. 12. marts næste år.
Bogen koster 10 £ som pre-order hos amazon.co.uk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar