tirsdag den 27. november 2012

Update på bogudfordringerne

Det er ikke gået helt så godt som jeg havde håbet med mine udfordringer i år og jeg tvivler stærkt på, at jeg når dem. Jeg har nået 3 ud af de 5: Bogklubbens Bogudfordring, Irenes Must-Read udfordring og min egen udfordring om at læse 150 bøger. Jeg har så åbenbart valgt for mange 'forkerte' bøger, for det ser ikke særlig godt ud med at nå de sidste to:

Fra Hr. Kæreste: Jeg mangler 12 bøger endnu og kan med det samme sige, at det når jeg ikke. Jeg håber dog på at gøre En Historie fra Kanten-serien færdig og få læst den sidste Snyder bog. Resten af bøgerne har jeg mere eller mindre givet op.

Fra BedsteVeninden: Her mangler jeg otte og ved, at jeg ikke får læst hele George R.R. Martins serie, desværre. Jeg regner dog stærkt med at nå A Clash of Kings. De andre bøger regner jeg også med at nå, hvis jeg anstrenger mig lidt.

På lørdag vil jeg offentliggøre næste års udfordringer og så håber jeg, at nogle af jer er interesseret i at deltage eller har lyst til at fortælle, hvilke udfordringer I deltager i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar