fredag den 19. april 2013

Walsh-Week: Fredagsønske #47

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)



Titel: Mammy Walsh's A-Z of the Walsh Family
Forfatter: Marian Keyes
Udgivelsesdato: 27. August 2012

Jeg er helt vild med Marian Keyes og især hendes bøger om familien Walsh, så da jeg opdagede denne skønne sag, var jeg selvfølgelig øjeblikkelig nødt til at eje den - lige indtil jeg opdagede, at det ikke er en mulighed. For den kan nemlig kun købes som e-bog over amazon.co.uk og når man bor i Danmark og har Kindle, skal man handle over amazon.com siden. Øv, hvor er det surt. Jeg håber, at det en dag bliver muligt for mig at fuldende min Walsh samling med denne skønne sag. Indtil da forbliver den et fredagsønske.

2 kommentarer:

  1. Heisann! Så herlig å treffe på noen som elsker Marian Keyes like mye som jeg selv gjør!! Har lest nesten alle bøkene hennes og syns de er helt fantastiske :) Boken du presenterer her har jeg lastet ned som lydbok på iTunes og hører på den når jeg er ute og går. Den er utrolig morsom og jeg håper virkelig du snart får skaffet deg den :) God helg fra Anette :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen hun er jo også en helt fantastisk forfatter :)
      Jeg må prøve at skaffe mig den på lydbog, jeg er bare rigtig dårlig til at koncentrere mig om at lytte :)

      Slet