søndag den 23. juni 2013

30 DAYS BLOG CHALLENGE - DAY 23

Dag 23 i blogudfordringen handler om de seneste 10 ferier, jeg har været på. Jeg kan ikke garantere at nedenstående er i den rigtig rækkefølge og jeg har derfor ladet være med at sætte tidspunkt på, men de er nogenlunde rigtige og med de nyeste først.

1. London med Hr. Kæreste. Fantastisk tur i vidunderlige London.

2. Rhodos med Søster T. Vores første ferie sammen alene :)

3. Kreta med min mor. Min gave til hende da hun blev 40 - 5-stjernet luksushotel.

4. Tyrkiet med min mor og mine fire søstre. Vildt varmt, men med lækker pool på hotellet

5. Kroatien med min mor og mine fire søstre. Campingferie med alt, hvad det indebærer :/

6. Paris med min mor og Søster T. Disney LandAsterix Park - Louvre og Notre Dame. Vi nåede det hele :)

7. Kreta med min far. Vi fik betalt en tur mere af forsikring på grund af mit sygehusbesøg.

8. Kreta med min far. Jeg blev opereret og var indlagt det meste af ferien, fordi jeg ødelagde mit knæ.

9. Tyrkiet med min far. Søster T var nær druknet i poolen, men blev reddet af den unge fyr i baren.

10. Rust i Tyskland med min mor og fire søstre. Vi var i Europa-Park, hvilket er Tysklands største forlystelsespark. Virkelig et fedt sted, som jeg helt sikkert vil besøge igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar