fredag den 14. juni 2013

Fredagsønske #55

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: Flat-Out Love
Forfatter: Jessica Park
Udgivelsesdato: 11. April 2011

Han var høj, mindst 1.80 m med beskidtblond hår, der hang ned over hans øjne. Der stod Nietzsche Is My Homeboy på hans t-shirt.

Så det var Matt. Som Julie Seagle kan lide. En del. Men der er også Finn. Som hun direkte elsker.

Kompliceret? Akavet? Fuldstændigt.

Men seriøst. hvordan skulle denne nyslåede Boston tilflytter og newbie college freshman kunne vide at hun ville ende med at bo hos familien til en gammel ven af hendes mors? Det skulle have været midlertidig. Det var ikke meningen at Julie skulle blive vigtigt for Watkins familien eller at hun skulle forelske sig i en af brødrene. Især ham, hun aldrig rigtig har mødt. Men hvad betyder det egentlig? Finn forstår hende, som ingen anden nogensinde har gjort før. De har en forbindelse.

Men problemet med kærlighed er, at den altid gør det, du mindst forventer. Og ingen slipper nogenisnde uskadt.

2 kommentarer:

  1. Åh, den lyder som skøn regnvejrslæsning; tilpas nem og ligetil. Og så er jeg lidt vild med typografien på coveret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er så fin! Jeg må se om jeg kan finde den, når jeg skal til London :)

      Slet